Göteborg we <3 you!

Har ni sett de reklam klippet för Göteborgs stad ,inte hmm jag ska länka till den i veckan där är grymt bra och en gubbe som säger så härligt på Göteborgska: Göteborg, Wee löve jo! asså de e nåt man måste höra..
Nåt mer hmm jo på lördag medverkar jag i göteborgs varvet, HAHA nej då jag är inte pantad jag ska inte springa de men jag ska hjälpa till där med nåt.. nån  dricka .. pulver eller nåt  de roliga e att jag träffas förutom en massa Göteborgare en  massa GS:are som kanske e göteborgare då me ja.. Så de blir inte riktig någon sovmön på lördag som ni andra kanske får.. om inte nu nu får för er att springa varvet runt Göteborg!
ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0