1:a gången på bloggen: Mode?!

Hej alla daggobloggoslister ;)  .. Nu ska jag skriva om  en kort grej som man inte tänker på .. inte alla men de flesta, De populäraste modet för tjejer är ( troligen)  jeans jacka med svarta byxor( korta) .. för ungefär var 5:e person jag har sett idag bär just detta, jeans jacka är ju populär mode från 70 talet å 70 talets is back!
För killar verkar de va blåa jeans med en svart T-shirt alternativt en jacka med luva på sig.. men detta är vad  jag har sett genom snittet har, men de verkar som den stilen e populär..

Veckans FILMTIPS: Speed , heter filmen , är från 2000talet en otroligt bra film emd mkt action & spänning, en bomb blir på satt på en buss och går bussen ner under 50 så smäller bomben.. hur lyckas men överleva de ..se filmen.. om du vill.

Veckans VARNING: Åskoväder idag asså torsdag till natten till fredag så har du otur sover du inte som en ängel inatt utan lite svårare med allt muller å blixtrande.. :S

Veckans humor: Varför slänger du min mobil i simbassängen! - För att prova om SIM-kortet fungerar!

Veckans konstigaste  eller vanligaste mening: Tjejer är smartare än killar! Thats it! 
Ha de Gött nu å gilla livet för man ska va positiv att man lever nu och inte för 200årsedan... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0