Veckans roligaste film

Har du missat veckans roligaste film på 6:an? Du har du vä l ändå sett den : Tomcats! Så sjukt roligt , skrattar ju ihjäl mig asså, en speciell mening : 3ord! De va nästan de roligaste av hela programmet! S** *in *u* va de egentligen inte utan de skulle vara :jag älskar dig! Så bäst blev  det i slutet ändå!



Asså jag har inte skratta så mycket sen i helgen.. när jag va uhmm.... ja... du vet... saften?? :P jag gjorde ju nåt jag ångrade då kanske... ??



Men nu ska ja skratta åt Scrubs, ps Göteborgs Änglar blir en ny nivå av humor du aldrig tidigare sett!
Till alla som har läst detta , de du ser här bör stanna här men du kan sprida de om du vill , de bestämmer du så klart!  ;)
Ha de Gött NU! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0