Sommar 4ever!

Nu ska du tro att de blir sommar men när  jag hade gått på bussen i Skene så kände jag att bussens AC va på brrr asså man får ju ha vinterjacka och jag tyckte de va onödigt men när jag kom till Göteborg, Brunnsparken fatta jag varför.

Första steget efter dörren å fy fan va skönt, de va ju en 10-11 grader om inte mera här i City. Du kan ju nästan gå i kallingar utan att frysa så varmt är det här.

En till bra sak som jag inte kunde sluta tänka på i klassrummet de finns ju en vis rädsla för hajar å då kom en så jävla go kommentar: JA men biter hajen dig så ska du ju bita tillbaka! xD Så klockren!

Ha de gött

Kommentarer
Postat av: nisse

Du vet vell att jag e bra på att kommentera folk :P

2010-03-26 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0