Saft va inte saft utan sprit!

Go morgon alla glada ...festprisar... :P.
Igår vid 22 tiden blandade jag saft, persika tror jag sedan fans de 2st ( 50cl)Loka-flaskor i kylen en va kolsyrat vatten den andra va ren sprit! Jag tänkte kolsyra saften på de sätet. Men jag råkade ta den som innehåll sprit!
Jag blandade ut allt och tyckte de lukta starkt men ... skitsamma... Sedan drack jag upp allt å tyckte de smakade för jävla stark... Efter en 7-10minuter kunde jag knappt gå rakt, de e ju svårt att gå i trappor när man e full för första gången med.. omedvetet med! Sedan kolla jag på TV å skrattade åt allt!
Men jag kom inte i håg mera där efter.. troligen somnade jag ... ingen bakfylla som tur va..
Ha de gött nu! PS: nu e jag inte full när ja skriver detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0