Pling, pling , pling.. pling igen????!

Min mobil går ju hetare än nånsin , SMS stup i kvarten både mera allmänna SMS å riktigt personliga,  ska ja skriva de riktigt personliga SMS en här på bloggen??
Ahaha va tror du om mig egentligen så dum e ja änna inte då va.. personligt förblir personligt tills.....ja...nåt oväntat inträffar....
Hur mycket sms tål jag då? Nja jag har börjat vänja mig att få ett 15-20 omdan innan va de typ bara 4-5sms om dan och nu 3 dubbla.. Visst jag gillar sms så klart men när man e stressad eller ont i fingrarna vill man ju hellre ringa men vissa är för blyga att ringa ibland...jag nämner inga namn så klart för de e ju så personligt de kan bli...:P












Ha de gött nu festar du med eller utan öl så kan du tänkta:  Alkohol ökar risken för leverskador när man blir äldre... så ta hand om dig och om du nu inte dricker så att mera grönt eller ja nu e de okij att käka godis... HDG!
Nämen kollar här ett till sms ..va vad det jag sa hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0