Orden: Gullig, vacker, fin & underbar

De är ett exempel på ord ja slipper använda ofta men de betyder ju samma sak..så gulligt asså :P
kom inte på någon vackrare rubrik ..

OM DAGEN PÅ de o-underbara Ö&B:
Jag undrar vart vårt sammhälle är på väg, ton, ton å ton av kemikalier, allt ska ut i naturen förr eller senare hur slutar våra liv? Därför borde även du va gullig( om du nu inte redan är de) om du å köpa tvättnötter .. bra reklam va ;) ?
På ÖB har vi mellan 350-500 besökare om dan, vilket resulterar en dags kassa på 190.000kr! Så mycket pengar tjänar inte äns min fröken.. oj förlåt.. Brigitta hehehe.. inte äns rektorn eller jo han va ju överbetald ja.... :P
Men på tal om vårt samhälle nu: Kunderna är latare än nångon sin nu ju eller så e de bara vilse. Gissa hur många kunder jag fick hjälpa idag? 8? 19? 29? gissa mera,  de där va inte äns nära :P .. 40, 50 då? HAHAha 68 kunder på 4 timmar nåt är fel....
Så fort man blir klar med en kund så kommer en snällare kund å-tar tag i en sen kommer en ännu snällare kund å ber om hjälp.. De va ett gäng killar som frågade efter nåt konstigt: Dam-bindor! Va ska 7 killar me de till??
Aja de gör massa konstiga saker nu för tiden...
Men idag har jag även bergs klättrat på Toalett balar.. Här e jag Herre på Täppan!
P..HDG! :D
4 meter över golvytan, läsikt asså men grym utsikt över butiken4meter över golvytan, läskigt men grymt fin utsikt över hela affären. jag klättrede asså på toalett balar för at sortera dom å byta skylt.hihihi
ojojoj köp inte detta utan tvättnötterNå vill du vara gullig? å inte köpa detta utan tvättnötterna tänk dig allt detta ut i naturen ush.. de går runt , ut i havet sedan i fisken sedan äter du ditt tvättmedel i Suchin eller hur de stavas ..hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0