Okänd teori; Därför Dissar man

Att Dagge har dissat e inget nytt men att han ska fortsätta dissa stämmer ju  inte. Orsaken till varför han dissa är troligen 2 orsaker.de De kan va årstidens fel. De va fortfarande vinter då ju å de e de ovanligt att man e kär då. Men den andra orsaken är att efter en timme sittandes på bussen e blodsockret i botten å men e trött så in i hela Hisingen. Då orkar man knappt tänka, men tjejen som "stöte"  på mig hade knappast lågt blodsocker, hon va mera påtänd, de e jag ganska säker på.  Hehehe
'

Så de va troligen därför jag gjorde disseriet å inte frieriet... varför e har ja en sån virkad humor... ???
Jag har en ganska okänd för många som knappast nån i klassen, nån i Sverige vet om , ja e synsk ( man kan se i framtiden)  så " ser  " jag rätt vet ja precis hur allt slutar, jag blir ihop med en , den tjejen är överlycklig då och vi bor i en halvstor villa. Detta e ju inte säkert men de har tidigare fungerat , som jag visste att jag skulle flytta till Göteborg under 2009 vilket stämde, de kände jag på mig redan 2007.. skumt eller hur...
Va coolt Dagge e synsk... MVG på de , å Ha de Gött alla Västsverige-bor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0