Mina sista timmar med dig?

Nu har allt slut för mig nu är du inte äns 24 timmar kvar för än jag hr mina sista timmar kvar med dig, nix tyvärr menar jag inte dig å inte dig heller utan jag snackar om mina räls som ska plockas bort av" banverket "imorgon :P
För att vara exakt blir de klockan 13:30 på Sahlgrenska 1½ timme senare kan du höra mig prata RENT igen , riktigt go dialekt utan några fula gråa räls som står i vägen å de älskar ibland att skava lite på kinden å ibland skära lite med..:/
Så efter 3 långa år Hoppas du åker till metallåtervinningen å blir nåt annat som min bil om nåt år kanske :P
Ha de gött å  inga söta SMS nu då för en kl 15:00 tack :P sköja bara ...Ha de Gött! // Dagge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0