Melodi nummer11: Dagge med Kom Änglar!

Idag har jag för första gången tagit de lugnt, så himla skönt ändå, sedan en lång promenad med min " kompis".
På vägen såg vi rådjur mitt i city på Hisingen! Men sen igår drömde jag nåt skruvat, att jag sjunde en låt och den kom jag ihåg. Jag antecknar den här: De e lite Lars Winnerbäck anda över låten med...:





Kom änglar, kom änglar, kom hit i kväll, jag känner mig så ensam sen du lämnade mig.
Jag e snäll å låter dig sova på min arm. På bussen till Göt-borg!
Jag visste då hur du kände, hur du tänkte, vad vi skulle göra, jag visste hur allt va. å stjärnorna lyste, allt blev mörkare, stjärnorna tändes å allt blev vackert, allt blev helt underbart! Då såg ja en ängel kom fram till mig å sa:
De e hon du ska va..med.
Kom änglar, kom änglar kom i kväll , jag känner-mig så ensam sen du lämnade mig.. osv
Jag själv tycker de e en ganska fin låt, som jag bara drömde så där
Jag har själva melodin med men då e de bättre att höra låten LIVE...
De som e synd är att jag kom på den nu å inte när jag hade musik i 9:an, de borde blivit VG .. :P ;)
Ha de Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0