Låten som ska bli den bästa Dagge gjort!

Låten har du säkert hört Dagge nunna på.. Kom Änglar.. de finns många låtar som heter så men jag är ju gjort en egen. Låten drömde jag att jag sjunde och texten kom jag ihåg, otroligt va! Jag funderar på att till att de blir den bästa låten jag gjort. En text låt på Youtube skulle väl va en början , sedan lite gitarr å trummor på de.. perfekt. Men de är väl lite så pinsamt att sjunga flytande en låt man gjort själv eller så e de bara att stå på säj!
Jag tror själva texten står längre ner i bloggen.... PS låten är grymt bra enligt mig själv! Jag kan inte sluta nunna på den själv eller .. den e så bra så man kan tro att LW nästan gjort den!
De kommer en extremt gullig bild på Ludde senare med på 'Facebook..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0