I love våren!

Ja våren älskar jag men ändå mest Sommaren. Idag jag vart ut på en lång promenad vid den stor parken, otroligt fint är de, de känns lite konstigt att ja som kille gillar å tycker att solnedgångar är så himla vackra å mysiga... men vi alla är både lika å olika.

När jag var ute å gick lyssnade jag på mina nya favoritlåtar eller ja nya å nya, jag har diggat Lars Winnerbäcks låtar ett tag sedan jag fick reda på vem de va :)
Att va ute å promenera e något jag har börjat gilla men visst efter en lång dag i plugget eller på APUn så e de inte en chans att man orkar gå ut när man har så ont i fötterna...
Men jag kände mig så levande på nåt vänster med, högst upp på berget så såg jag hur solen precis börjat nudda horisonten å himlen va alldeles rosa orange å otroligt vacker, de älskade jag verkligen ,de e  något jag kanske ska göra oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0