Hej varför tänker du på mig,-Kan du köpa ut?!

I dag var de en väldigt mkt saker som hände, först va de tätorts körning, sedan öva på att fickparkera, backa i kurvor, korsningar. Se bar de av mot lilla"  skithölan"  Kungsbacka, Där ifrån körde pappa vidare till " skogen" å jag promenerade bort till pedeltågs- stationen.
När jag väl kom ditt satte ja mig å vänta utanför vänthallen, hmm en kvart kvar. Efter en stund blev ja trött å blicken fastnade på två polisbilar en stund, de hade haffat en speedad förare.







Då knacka en tjej som bör vara under 18,  mig på ryggen å sa ursäkta varför tänker du på mig, kan du köpa ut? - min första reaktion va: Känner ja dig?
Men jag sa: -  tyvärr ja jobbar, då får ja inte köpa ut! ( Jag har tillgång till Göteborgs spårvägs kläder, då de e sådana kläder biljettkontrollen har i dag på tågen!) Så hon trodde garanterat på det! hehehe...
Jag jobbade ju inte äns där, men jag ville ju inte helst köpa ut , jag känner ju inte äns personen.
Men de verkade va planerat att de skulle fråga just mig, utav alla 40-50 vuxna som stod där gick de på mig, efter den första hade frågat kom en till från den där tjej-ligan ( HAHAHA)  å hon fick samma svar.. osv...
Så halvjobbigt har de vart men nästan roligt!
Ha de gött alla GBGare, markbor å ni där  uppe från STHLM... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0