Från saknad till gla- Storsta

Tja alla glada Göteborgare, sthlm:are och ni där....du vet ..mark.. ni borde flytta å känna på storstadslivet lite flytta till GBG eller Sthlm men inte Malmö, i så fall har du gjort ditt livs misstag. :P
Själv bor man ju i City eller ja på Hisingen
s City med nära till allt..närmaste affären: 200meter, närmaste krog  (har ingen användning för de än) 300meter, närmaste stormarknad: 350meter.. gött eller vad, hur lång har du till skolan då? ...själv har jag 7 mil men de är lätt värt å pendla om man bor i Göteborg.
De finns bara en skillnad mellan Sthlm å GBG: Göteborg har inget å dölja eftersom våran trafik e på jorden , i Sthlm döljer de något eftersom trafiken går mest i trista gråa tunnlar... men men
När jag är i skolan träffar jag många roliga, konstiga å virriga typer än av som e Nisse, nu e de coolt å veta att man känner flera skådisar med.. som inte är så kända... ÄN....Men när jag är i mark då så känner jag att något saknas, de känns litet här då vet jag att jag saknar storstads livet,  I love storstan! Men  lillstan( kinna) e oki att va på men storstan är alltid bäst!
P.U.H.D.G. (en ny förkortning:----------------------)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0