Från APU till avd. chef

Är det någon mer än jag? I dag har jag blivit befordrad eller va de nu heter från och med i morgon har jag ansvaret för allt schampo, tvålar, tvättmedel, parfym på ÖB. Gött men då måste jag hålla på säga till vart Niveas salva ska vara, vad jag tycker att de där fina rosa schampot ska stå.. osv.. så de kanske blir jobbigare men nu har jag grymt mycket ansvar.
Idag har jag nästan bara jobbat med schampo...oj nu fick jag sms från..hon ja.. hon gillar att skicka sms..de e bara en tidsfråga innan jag stänger av -telefon ;) :P jo va var jag ?? Jo även kill-å tjej parfym, så just nu luktar jag skitgött men än lite blanding mellan kill, tjej parfym med inslag av honungs schampo hehehe...
Ha de gött alla som gillar Dagge....s blogg :P eftersom du läser den borde du gillar att läsa bloggar,PS de kan va beroende att läsa bloggar, speciellt style- bloggar så som mode, livsstil mm..

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0