Därför råkar Dagge ut för tjejer...

Nu e de klart på Åhaga , jag lovade å Dissade ingen å allt är över, jag har fått svar på min fråga. Många kunder svara på min eviga fråga med... Du ser ut att va den där snälla å ärliga typen. De sa dom för att de trodde inte riktigt på tvättnötterna men .. via men snällheten å utseendet så köpte de ändå och sa ganska exakt den meningen. Alla .. tillochmed jag tyckte de va rigtigt gulligt asså monter och Dagges lilla maskot.. kaninen..
Nu vet jag varför mitt utsende avslöjar vem jag är egentligen ...för snäll å ärlig... så vill väl alla vara men du är de med väl ..hehe..
..nu  ska ja inte avslöja för mycket vad som hände där i Åhaga, men De verkade som Dagge gjorde att unga tjejer köpte annars va de. Kvinnor å män i 30 års åldern. De har jag faktiskt aldrig tänkt på ..
Ha de gött.. när jag skrev detta tjötar ja men min nya fl..kompis på bussen som råka bo i GBG med hehe HDG!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hittade du någon söt tjej då? ;)

2010-03-11 @ 21:22:02
URL: http://mariasabel.blogg.se/
Postat av: Lill-Dagge

Nja ska ja va ärlig tycker jag att nästan alla tjejer är gulliga...även du hehe ;)

Man ska liksom bara se den ljusa sidan eller hur man nu säger...

2010-03-11 @ 22:08:14
Postat av: kristoffer

Även seriekrocken? ;)

2010-03-12 @ 14:09:27
Postat av: Anonym

"fl..kompis på bussen som råka bo i GBG med hehe HDG!"



Ännu en tjej som du har? Konstigt att inte jag vet d :O

2010-03-12 @ 14:12:25
Postat av: Lill-Dagge

Maria e ju inte seriekrocken.... jaha du mena hon xxxx i Gårda, GBG ja..

NE vi är inte ihop Nisse vi e polare bara, misstolkas de alltid, även i klassen så ja ska inte säga för mycket hehe..nämen nu ser ja de står ju fl.. som du trodde betyder flickvän ahaha ne de ska va kompis bara..jag skrev de på bussen ..hehe ;)

2010-03-12 @ 15:38:53
Postat av: nisse

okaj, trodde fl... stod för flickvän, de e ju förkotingen på d. men seriekrocken e u inte gullig! hahah, seriekrocken kommer du få höra från mig tills du dör :P

2010-03-12 @ 16:47:41
Postat av: Lill-Dagge

Hela livet? då har jag en idee som jag ska verkställa på måndag morron..hihi

2010-03-13 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0