Dagges 12:e låt, Snart på Youtube!

Dagge har ju ingen låt-skrivare men jag kan ha flera "talanger" än att va rolig/ humoristisk å skådespela: Musik- produktion.
Jag tycker att de inte är de bästa låtarna men jag kom på de själv, nice.. låtar som har text är:
- Göteborg- Drömmarnas stad ( ålder på låten: 1 år)
- Han e kär ( ålder på låten: 5månader)
-Kom Änglar ( ålder på låten 6dagar, anda: Lars Winnerbäck; Sällsynt exemplar)
- Flyga till himlen med dig ( ålder på låten 1 vecka, anda Erik Grönwall; Higer)
Totalt .12 låtar varav dessa har text, jag funderar på att släppa ut de på Yotube, men jag har inte den perfekta rösten för de bara men, pröva duger.. :P
Men jag har ju knappt tid med  musik  när jag har ett rosa kort å tänka på, ÖB, skolan å ändå roligt men inte lika viktigt GBGs Änglar. Jag får ju frågor varje : När kommer första avsnittet?...vänta å se, de kommer till sommarn..
Jag håller va jag lovar  & jag lovade lite humor här ibland: Rolig Dagge humor:
- Hej!
-Hej!
- Vad heter du?
-Vad heter då själv då?
- men nu frågade jag dig vad du heter?
-  men hur svårt ska de va å säga : hej jag heter Kalle Anka?
- Ja men varför undra du mitt namn när du visste vad jag hete?
-För jag undra bara om du kunde prata svenska!
----------------------------------------------------------------------------
- HEj å välkommen till postkodmiljonären!
-  För att börja kom in i tävlningen för att vinna 5000kr måste du svara på den fråga du får , okej?
- Japp de e uppfattat!
- bra då kör vi?!
- Fråga 1, 5000kr: Vad har du för bankkod till ditt kontokort?
-ööö de kan ja ju inte säga för alla här?!
- Jo de måste du annars får du ju inte 5000 kr..
- okej  den är 3490!
- Bra nu tar vi ut 5000kr från ditt konto å sätter in de på nytt med nya falska 1000-lappar.
- Men!
- Hur känns de vill du svara på nästa fråga för 50.000kr
- Nja..... okaj!
- Bra: Varför var du otrogen mot din fru iförrgår?
------------------------------ ( frugan sitter i publiken å skriker: VAAA!)
- Nå får vi nåt svar, A: Du var full, B: Du hade druckit, C: Du va bara kåt eller D: Du va inte nykter
-eeööö: jag svarar D!
- FEl, rätt svar va: A du var full! Nu har du förlorat både din fru& 50.000 , hur känns de?
- Din lilla, jag ska ska visa hur de känns din*** **** och ****** sen ska jag se till att **** *********
Hoppas att de va nåt att skratta åt , ps:full, nykter, drukit är samma sak...
Ha de gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0