Dagge: De är du som är chefen inte ja..

Jo att ja e snäll bör du veta annars vet du de nu hihihihi...
Du får bestämma om vad jag ska skriva på bloggen;

- nåt hemligt om mitt privatliv,
- alla tjejer ja dissaDE!,
- vad man gör när man pendlar totalt: 10timmar i veckan till GBG?
- Hur de är att leva i Göteborg?
- Varför jag inte dricker öl eller starkare?
- Varför jag inte har gjort de där?




- Nåt förslag ja e hiskligt snäll och kan avslöja vad som helst,  hur pinsamt de än är så kan jag skriva de på bloggen allt du behöver göra är att kommentera vad jag ska skriva för personligt, hemligt eller vad du nu vill veta! Du får vara anonym så klart med.

ha de gött, passa på om de en nåt du inte vet å vill veta om Dagge! :)

Kommentarer
Postat av: anonym så klart

Hej Dagge! Vad gör du på bussen i 10 timmar, vad tråkigt de måste va!

2010-03-29 @ 17:26:11
Postat av: du vet vem

Varför dricker du inte som vi andra gör, men läste att du fick i dej en starkis häromdanm på bloggen ;)

2010-03-30 @ 17:08:38
Postat av: Dagge

Hej på er, era anonyma " knutar" ;)..Ni får såklart svar på era frågor på Långfredag :)

2010-03-30 @ 17:38:15
Postat av: nisse

Dagge försöker du lura folk? För först fick du en kommentar kl: 17:08 sedan en 17:26 o sen kommentarade du kl: 17:38. hur kan det komma sig att alla skiver under samma timme? :P Dagge Dagge, jag vet att du e mobbad, men du behöver inte skiva till dig själv! xD

2010-03-30 @ 18:26:45
Postat av: Dagge

HAHA tabbe nisse jag loggade in då jag jobbade över till 17:00 idag för att få sovmorgon jag kom hem 17:20 och de där me alla kommentarer, kolla inte bara på vilken tid kolla Datumet ahahah..



Men du jag fick ett sms idag aldrig trodde att jag skulle få.. orden börjar bli lite " vår" akttiga liksom.. :/.... om du fattar men jag fattar inte varför du jämt ska ha rätt när de gäller andra personer asså...

2010-03-30 @ 21:27:55
Postat av: Dagge

Glömde säga min slutreplik som ( nubi i Scrubs har, Frick!) min är när du alltid har rätt så säger jag : Hippi ochså!

2010-03-30 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0