2 Nya händelser för Dagge!

Igår glömde jag skriva om något hemskt, halv tomt på sjukan va de då fastar hissen , dörrarna  går inte att öppna vad skulle du få? Panik? inte jag då jag va smart och kom på en lösning tryck på BV-knappen sedan 1:an så går hissen o gång igen! De fungerade, då slapp jag ringa 112, heter man Dagge är man smart helt enkelt. Men visst de va obehagligt men kan man de små knepen så fixar sig de mesta! Fråga mig om du har problem jag svarar ja på allt!

De ända " roliga" hände väl idag. Jag har blivit Handledare för ytterligare än tjej på Ö&B, som går på hotell & restaurang linjen men tröttna på de  å ville ha APU på ÖB ( handel) istället. De är den tredje jag är handledare över.. nice.. känner mig mera som anställd än APU-elev hehehe..




Nåt mera kul att veta .....som jag inte bör säga så här öppet .. nja de säger jag inte ahahahaha men en sak till kan ja väl säga jag har fixat en LCD-tv nu i mitt sovrum,  tar ju knappt nån plats, den är en HD-tv, inbyggd digitalbox & inbyggd DVD spelare,kan de bli bättre? :P
Ha de gött! just nu gillar jag verkligen livet de leker framåt helt enkelt .. inte bakåt hihihi... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0