planer för Framtiden

Planer är viktigt jag stora framtidsplaner, när jag fixat jobb ska jag fixa en villa en ganska liten eftersom de e smartare än att köpa en lägenhet , såklart en ganska liten då.. i Göteborg <3 så klart. De är långsigtigt måla ett kortsiktigt är detta.. så fort jag får körkort har jag bil och kan köra vem som vill bli skjutsad hem .. vem som helst.. jag gillar att köra bil konstigt nog de är nåt ed att köra snygg + mjukt, fint..osv.. att man känner sig säkrare.. jo de e sant jag känner mig säkrare när jag kör än om farsan eller nån annan hade gjort de.. väldigt snart i månaden asså i juli blir de halkbanan på Stora holm i GBG på Hisingen...sen när jag har körkort ska jag fixa en bra dator å inte en bärbar om de inte är bra då hehe.. jag ska även fixa en egen lägenhet på hisngen tror jag.... men de e om ett år.. Singel livet är ju då bäst å lugnast...  men allt går uppåner nu för tiden så.... de va soligt när jag skulle gå ut .. de börja ösa när jag var ute HAHAHA FAIL  
Jag har även dygnat med Gampa asså vart vaken 24 timmar om dygnet i ett dygn vi har gjort nåt sjukt eller kul... jo de va mest kull .. när klcokan slog 2:30... gick vi ut och cyklade ..jo  de e sant halv tre åkte vi ut för att cykla , de va ljumet å så inte en ända bil förutom nån taxibil.. svarttaxi ehmmm hihihihi...
Ha de fint! :D  Dagge.. makes the dreams comming true.. shit de låter ganska seriöst eller drömmen blir sann okaj de e seriöst xD ...gs..sj....ringlinjen..körkort... de där.... ehmm hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0