Nja jag har väl inte förlorat...

Fick en tankeställare på Facebook av spåkulan som säger att jag är BLYG.. jag blyg!!!...... hmm...okaj.. de har väl kommit tillfällen jag har fegat ur å inte riktigt talat sanning.. typ säga nej när jag menar motsatsen.... jaja de e klart de e tjejer som frågar mig stup i kvarten om jag gillar dom( men klar jag gör) men.... har jag tid med dom då..de e så jag tänker... men inget e omöjligt... så spåkulan kanske hade rätt & det är ju ganska läskigt.. en digital spåkula som vet typ vad jag gör å råkar ut för.. Kusligt... Men förlorat .. vad har jag förlorat... jag har väl inte förlorat nåt...????  Jag e ju glad å har väl förlorat på triss lotter nån gång men nu fattar jag så klart att spåkulan inte riktigt mena spel... :P
Ha De Gött....// Fd: blyga Dagge nu mera extra glad Göteborgare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0