Den 4 juni var de 19 år sen och detta hände i går..

Hej alla glada änglar! Så här va dagen för Dagge den 4 juni då .. jag äntligen är 19 ( YAY :P ).
Jag gick upp trött o åkte bussen till plugget .. klockan 14 hahah den.. kallas bra sovmorgon.. xD
Så jag va typ inte i plugget då, haha hörde att många blev ledsna eftersom de inte fick sjunga för mig ( Puh)...
Sedan va jag me  Nisse å jobbade till 17.. sen va de mot skogens centrum.. kinna då... ;)  och där va de ett stackars,  konstig fruntimret som skulle fotat å håla på hela tiden.... var markbladet eller nåt som såg att Göteborgs Idolen Dagge va i Mark :P.
Sen va de bara att ta emot ett presentkort på 200 spänn ( 2 st 100kr), som jag inte tänkte använda utan skänka till nån som är lite mera shoppingälskare än jag och ska ju bo i mark eftersom de gäller bara i dom affärerna. Sen halvtrött går jag till ett försenat tåg på 10 minuter... sedan möter man två väldig bekanta " änglar" där .. Anita å Grescha [ Maria & Cammlia ] för er som vet vilka de e .. hehe... väl hemma var de tårta efter de blev de mest prat hur de va där osv... 
Sen va de dax att söva men på SOFFAN.. soffan & jag har nämligen en sak gemensamt vi e lika långa och har haft huvudet högt ( på armstödet) Så  nu e jag värre trött en om jag vore bakis ;) Ha de fint å i mon står de nåt intressant på bloggen....! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0