Vinna eller försvinna

Nu ska jag va seriös å inte hitta på nåt jag tänker inte säga nåt namn på en digital offentlig plats som denna haha .. tvärbra eller?

Jag är glad över att jag lyckades fixa ihop en kompis med en tjej genom att vara hans ehm.. va kallas de?? kärleksexpert eller nåt sånt typ asså hur han ska prata säga å göra...detta va när han pratade med hon via msn.. Så jag tipsar här på bloggen om de med eftersom de verkade fungera!  Så får de den du gillar att gilla dig! kom ihåg att kärleken är blind.. hahaha..
1: Ta reda på om den du gillar har samma intressen de brukar va regel no:1 ( eller2)..i så fall ser de bra ut...
2: När ni pratar oftast via msn använd orden som puss, kram saknar dig, hjärtan osv.. men gå inte hastigt med " hårdare ord".
3: Nu borde du veta den du gillars namn..  och säg att de är vackert eftersom de är de så klart!
4: Hur är personen på riktigt har ni tjötat ett fint tag via Internet
5: Nu om ni träffats e de dax å fjäska lite resten sköter sig själv..... PS gå inte för snabbt nu med du vet VAD!!!
De va typ så här jag sa till han hur man fixar en tjej.. om du nu som läs detta e en tjej gör du om ordet till en kille... Lycka till!
MVH: Dagge som vet ALLT men inget om hat eller ilska.. eller hur man kör en pansarvagn eller hur man gör en tandställning... men...
för att visa att jag har humor ska ja köra en kort stand up sak:
Har ni tänkt på att vi i väst e bäst och har Way Out West? inte vi har även VG i allt.... VG-regionen ( västra Götealand Regionen XD..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0