Statusen & Blåljus utanför Liseberg

Statusen är oviktig, vilken status tror du jag menar, nej inte den statusen du tänker på utan de andra statusen som finns på msn.. är jag inte vid datorn eller upptagen .. de är nästan samma sak.. statusen kan även innebära hur effektivt nåt är ..exempel.. den där statusen är tvärbra.. asså typ den spårvagnen fungerar grymt bra.. just de i förra veckan när jag va konduktör fick jag va trafikvakt å sånt när vår gamla m5 pajjade så de blev lång kö... 3 spårvagnar å lite bussar.. sen för att vi måste a oss till vagnhallen för att köra ut en ny vagn så fick vi åka GS - bilen sjukt kul.. å fort gick de blåljus , on!? YAY... nästan som polisbil.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0