Om du är j---a smart så vet du väl hur...man gör...[hård humor]

Visste du att alla är bra.. jo för --- alla e bra på nåt... Du e bra på att ........ja de du gör å jag e bra på de mesta utom att spela fotboll för jag e grymt bra på att göra mål... sjävlmål..... HAHA.. liten fail där...Jag vet jag e en dum j---a idiot som e smart och alltid e full och kan 5+5 i huvudet som e .. va de 11? jaha 10.. sa du .. jag va nära missade me ett nummer... 

Vet du va ok betyder.. du tänker.. HALLÅ tror Dagge att ja e helt borta eller..... svar ja ok betyder inte okej utan otroligt kanon så säger nån så här hur hade du de i gå kväll och nån svara ok... du vet du personen hade de helt kanon bra... HAHAAHAHA .. ni fattar.... allt jag skrev e bara lite humor... hård humor inte de här mjuka humorn..
Hehe asså jag e inte helt pantad ja ge smartare än va DU tror.. jo jag e seriös...Exempel... MVG i Trafikkunskap... vad fan e asfalt gjort av: Bergsolja å granit.. DU tänker : ÖÖÖÖÖ Shit study eller vad??
Ska va dra en till...  G i idrott.... Hur 17 kunde jag få bara g ( de va mitt värsta ämne då...)jag kunde ju simma inte drunkna... jag kunde göra hoppa hopprep.. okaj kanske inte exakt så.. de tillhör tjejernas saker.. haha ...
En till.. varför ska de va svårt att förstå att i Göteborg har blåa spårvagnar inte lila.. vem har sagt de? En gubbe som va färgblind!!!!!! XD
Titta En till En groda utan ben FAN VA HOPPLÖST! XD

Ha de gött nu å njut a sommar lovet för halva sommarlovet har bränts bort.. inte regnet bort hehehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0