Jag älskar verkligen allt nu!

Japp jag älskar verkligen allt nu mitt liv går som på räls.. jag fixade den fruktade Läkarundersökningen och nu kan jag äntligen bli officielt konduktör... hela mitt liv går som på räls.. speielt när man på i Sveriges populäraste stad GÖTEBORG <3    4ever! Jag är född här uppväxt delvis här och ska bo här och ska dö här .. jag har bestämt mig...
Körkortet är på ingång nu me aja de r sega där borta 23 Augusti ska jag till halkbanan.. sen under september blir de garanterat uppkörning å prov... Så fixar jag väl de .sen har jag körkort sen gå jag ut de är " roliga" gymnasiet sen lever jag lyckligt i resten av livet... tror jag.... DE gå som på oljiga räls.. asså ännu bättre.. haha
En ända nackdel Lars Winnerbäck konserten i kväll blir de inget av eftersom jag måste tjänstgöra som konduktör.. på ringlinjens gamla spårvagn. & va guide åt turisterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0