Vissa av oss vet hur de är

De finns ca 3 av 10 som har eller haft räls i munnen alltså Tandställning .. de råka jag tyvärr ha nu. vi som har eller haft de vet hur de känns!  Men i dag va jag på Sahlgrenska för " kontroll" och då fick jag reda på att dom ska ta bort Rälsen inom 6 ( långa) veckor.. Och själva borttagningen kommer att ta 1½ timme, de som tar tid är när de slipar bort limmet, slipar ja ..me en diamantborr som man borrar hål med... de kommer att tjuta så förfärlig så jag nästan blir rädd.... Tänk va jag får lida ytligare, jag har ju redan genom lidit 2  operationer som innebar att jag fick andas mellan tänderna under en vecka.. de kändes som man inte skulle få tillräckligt med luft.. hemskt!
Men snart är ALLT över för mig , snart får jag  Freedom! :D ... men just de körkortet.. DoH!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0