Livet på Ö&B

Ja på ÖB ja, de råka va där jag praoar eller för att vara petig APU Arbetsplats...... nåt....betyder de...
Första dagen va helt okaj men dryg fick sortera galjar, ca 1000st!!!! De va ett helvete men nu e ja värsta experten på det, nästa dag gick de åt 3 timmar till att skrapa 2 glass boxar rena, någon liten kokosnöt hade " sprängt en cocacola flaska på kvällen innan de stängde och ingen märkte de för en dagen efter då kom chef och sa : lilla Dagge skulle du kunna skrubba bort detta .. chef å säga nej njaa jag tog skiten.... men jag har fått klagomål att jag e lite för mjuk å snäll, ja säger typ ja till allt å alla och hjälper alla. Men de e la ändå bra.????
Jaja e man så e man... Jag kommer och lägga ut " heta" bilder när jag jobbar med har smyg fotat under " arbetstiden med" .
PS: Fötterna lider med mig , de gör verkligen ont, de e knappt att jag pallar att tralla mig hem....
HDG! /
Lilla ( och för " mjuka") DAGGE ;)

Kommentarer
Postat av: Maria (Anita)

Min tredje dag och mina fötter har INTE vant sig ännu! fy

2010-01-19 @ 18:33:49
URL: http://mariasabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0