Jag såg framtiden!

I natt så drömde jag om något som jag faktiskt aldrig tidigare drömt om.. mitt liv i framtiden!
Drömmar blir väl verklighet???

Jag såg att jag bodde i ett mysigt villa område i Göteborg, jag såg mig själv gå till jobbet, jobba sedan komma hem efter 9 timmar.. framtiden värkar inte ändras så jätte mycket ändå, nästan alla bilarna gick på el och Spårvagnarna från -84  var kvar med den nya italienaren. Jag bodde med min fru ( jag såg inte vem de va, men ändå bekant på nåt höger, ingen blondin va de...)  i en aningen större villa.. men Den vackra drömmen vände snart....
En morgon skulle jag gå upp sa hejdå till frugan sedan när jag åkte till jobbet sa de på radion att en stor Asteroid ( Meteorit) va på väg mot jorden, alla skulle uppsöka skyddsrum sedan såg man ett stark ljussken på himlen sedan när den träffa marken kom en " chockvåg" jag han att se mitt hus gick i miljarder bitar.. en sekund senare va de min tur , jag slutade andas , allt blev vitt bara vitt och man kände ingen smärta de gick så fort... sen .
- VA jag lever de va en dröm..
Detta var en blandning mellan en vacker dröm och mardröm..
Om drömmen blir sann skulle denna dröm utspela sig redan 2021 när de kommer på riktigt en asteroid mot jorden..  men man ska spränga den för hoppnings vis..
Ha de bra nu så får du ta vara på Dagen..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0