De bästa å sämsta Dagge vet!

De finns något som jag verkligen gillar å så finns de nåt som jag verkligen ogillar.... men mest e de saker som jag gillar så klart!
De bästa jag vet är nog att jag lever å bor i drömmarns stad.. Kommunen kallar Göteborg för Sveriges romantiska stad..hmm jag har inte märk av något märkvärdigt som vart romantiskt här.......????
Asså drömmarnas stad är väl ändå Göteborg... är kan du gör ALLT du har drömt om som: Se Dagge LIVE på Götaplaten.. ne sköja lite bara.. ne men som att Shoppa ihjäl dig typ, gå på en speciell utbildning, utbilda dig till Spårvagns förare, Busschaufför, Taxi förare, Butiksbiträde i en CITY butik, pilot, Köra båt, Sminkös eller va de heter.., frisör eller VAd som helst förutom Tunnelbaneförare de finns ju bara i STHLM,  hihihihi.
Det sämsta jag vet är två saker Krimminella person och perone som misshandlar,mördar.. åå fy fan jag vill inte tänka på de äns resterande saker gillar jag jo jag glömde en sak som jag verkligen skrattar åt min egen otur... de gör du med snart ;)
HDG! Lill-Dagge xD...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0