Världens snällaste hobby!

Detta är kanske ingen hobby, men snällt är de! De e något jag ska köra me tror jag, att du bara får svara JA vid frågor dom passar me ett ja svar som: Bor du i Göteborg? JA. Hmm eller en typisk vanlig fråga: Älskar du mig? Då får du nytta av hobbyn genom att säga ja om du nu tycker de.... I " hobbyn får du asså bara svara med positiva svar :D

Under veckan har jag ändå ändrats och fått dåligt samvete! Jag vet inte totalt hur många dissningar jag har gjort sedan ja börja på gymnasiet? Men inte över 10 tror ja... MEN:
JAG LOVAR: Oavsett vem som undrar eller frågar: Aldrig mera Dissar jag, de känns på tok för elakt......PS: Jag håller alltid va ja lovar!
Jag är osäker men de känns som ja t.o.m: Dissa nån i klassen??? kom inte i håg om jag verkligen gjorde de men om jag kommer på vem så ska jag lösa alla problem ur världen för den stackarn ...
Men jag ska pröva min "nya" "hobby", tänk om jag får en sån här rolig fråga:Är du komiker? Då kan jag ju svara ärligt: Självklart, jag e komiker på deltid( xD + ;) )och snart även skådis i Sveriges roligaste komedi film : Göteborgs Änglar!
Ha de gött alla som konstig nog vill läsa detta, ;)   .... ovanligt? Hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0