Våren är här!

Klockan är drygt 14:00 nu och kom för en stund sen hem från trafikskolan,de e ju nästan roligt hur de överdriver, men vi lever i en lite uppåner vänt samhälle, exempel: 7 åring som rånar en affär, 11-åring flicka får ett barn, 14åring spränger sig själv,... de e ju ändå inte riktigt rätt, de e upp&ned vänt eller hur?
Men de där med att man blir kär när våren kommer har jag redan märkt av! Sen januari har 3 personer just på 300 bussen " stötat" på mig. Men jag själv är alltid lite små kär hehe.. Men dessa 3 blev tyvärr dissade, men nu har jag lagt ner disseriet, nästa person som stöter på Dagge har bara ren tur. För den får ett ja eller nåt annat positivt svar , de e något jag lovar. Så våren e normalt här nu , men den där vita massan som kallas för snö börjar bli lite tröttsamt nu, nu vill jag hellre att de regnar bort än snöar på ännu mera. Jag ska hälla varmvatten på snön snart ;)...
Ha de gött nu &

Kommentarer
Postat av: kristoffer

Jasså du dagge lite små kär!? Men våren har ju inte kommit än!

2010-02-16 @ 14:25:50
Postat av: (Lill Dagge)

Ärligt: Japp men småkära, de e vi alla Nisse! De kvittar vem faktiskt bara de en tjej så ;) hihi

2010-02-16 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0