Vagnhallen, Dagge: OMG!

I dag har jag vart på mitt framtida arbets..kontor. Göteborgs ena Vagnhall i Gårda. De va enormt stor där, luktade typ mat i alla smårummen där HAHAHA.... Jag hade en guide eller ja vi säger kompis i stället som praoar sen förra året.

Hon har inriktningen skrädderiet där man byter tyger på sättarna och nerklottarde sätten, ganska nice ändå..
Sedan gick vi runt i vagnhallen som va helt tom för ett tag, alla går ju på rast samtidig...hmm...efter en 20minuter så kommer alla ner igen från fickrummet.
Efter att ha hälsat på alla anställda så e dom ju roliga å lite konstiga, ett kul exempel som ja gillade. Anki till en målare: -Du hur stavas visst? Målarn: De stavas med 3st K och ett A .. HAHAha så klockrent asså!
Sedan fick jag se något jag aldrig sett,  en helt tom , ny renoverad vagn ( M31)som hade inga sätten , lampor, dörrar .allt va ner plockat.... Men jag kände att jag kommer nog att trivas här i framtiden.. å de lär bli flera besök i Vagnhallen framöver HAHA..



Mer i detalj behöver vi inte gå in på nu ... men en sak till De e ganska farligt att va vid portarna där de hängde nästan meter långa istappar som tinade i solskenet.. Ödet var ändå farligt nära där..
Ha de gött och så vill jag önska solen lycka till att börja smälta den tröttsamma, meter höga snön! ;) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0