Va! Sa du Ja?

Om du någon gång suttit på en buss och tänkt, vad hade jag för läxa? Inte , tur för de har jag inte heller tänkt, de där med att man har läxa kommer man ju alltid på dagen efter eller minutrarna innan läxan ska va inne, men va i .. de e ju helt ointressant och läsa om när jag skriver att men glömmer dittan å dattan.



Nu till rubriken som avslöjar något som jag lovade och inte berätta.
Jag lovade nåt i veckan och de dröjde ju inte länge för de de " roliga" för mig va slut. Citat taget från en annan person på Spårvagnen: VA? Sa du JA? .. JEA!
De som står är är redigt invecklat men bara några fattar själva citaten innebär.


LEDTRÅD: Kom ihåg att tro inte på allt du ser på Facebook eller Internet, de kan va bättre eller värre än du tror..
Så hoppas inte jag har förvirrat någon nu..... Ha de Gött, vi killar skriver inte puss ( hur skulle de se ut om ja hade skrivit så? )  på våra bloggar utan: HDG ( HaDe Gött) för ett lite ovanligare ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0