Pressmeddelande från Dagge

- Jo jag ser dig hela tiden, vart jag än är så är du alltid otroligt nära, du ( den) är nästan hela mitt liv.... ne de va ingen kärleksdikt utan en sak som stämmer. Mobilen så klart, hihihi.. Den har ju vi med oss överallt vart vi än är.. visst?
Bloggar ska ju va intresanta att läsa väl.. nu ett PRESSMEDDELANDE .
Redan i går prata jag å Nisse om att jag skulle träffa en tjej som praoade på GS ( Spårvägen i Göteborg), de roliga är att hon är 17 jag e ju 18 å sökte APU plats där men jag fick ett nej.. men när hon sökte så fick hon ett ja.. konstigt eller hur?
Men eftersom jag får sms någon gång i veckan av henne..där de oftast står.. kan du komma å hälsa på idag? Hehe jag vill ju gå ditt å kolla hur de ser ut i vagn hallen men jag praoar ju med så, men ska försöka hitta någon liten håltimme från APU platsen..   Och ingen behöver vara orolig, INGET inträffar där, hon ska visa mig runt där och de e allt.
Hoppas nu att alla 10 personer som blev oroliga e lugna nu.
Hjälpte inte detta så SMS:a Orolig till 0730-55 03 77 så blir du lugn, när du får en muntlig bekräftelse att allt som står här e sant!  xD

Ha de gött nu alla.. ...jag kanske vet vad du tänker nu... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0