Personligt om Dagge.....Del:1

Nu måste jag skriva om nåt grymt bra, därför som ska jag avslöja saker om mig själv, som du inte visste... kanske..
1: Han e från grunden en Göteborgare.
2: Han har börjat tappa greppet om techno musik å börjat gilla låtar som Lars Winnerbäck, Taylor Swith mm....
3: Han har börjat fått en känsla att han trivs bättre i stan än på landet.
4: Han är aldrig blivit full , men... vinglig så 50% utav 100 för att bli full... Cider..ehhmm..
5: Han älskar att vara rolig, komisk och skådespela
6: Han favorit serier/filmer är: Scrubs, Simpsons, Rena Rama Rolf, Chuck, Andra avenyn
7: Han gillar bara snälla personer som inte e "krimmi"(krimminella,mm)
8: Är inte facebook beroende, men e inne där 1-2gnger om dagen
-Nu mera personliga avslöjanden------------
9: Han är ibland blyg & vågar inte säga allt.
10: Han är alltid ärlig men de är lätt att se när han ljuger.. men de gör ja inte ofta..
11: Han har en "inbyggd" förmåga, de är att nästan alltid vara humoristisk
12: Han blir faktiskt aldrig arg eller vansinnig! Unikt för Dagge!
13:.mera privata/personliga saker kommer i nästa del..2..
HA de gött nu, imön ska jag upp tidigt för att träffa Kända Skådespelare i Kinna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0