Om Alla hjärtans dag å en " Upplevelse" ;)

Visst de e ju oftast kärlek å vem man verkligen älskar på alla hjärtans Dag.
Och så ska man ju köpa något fint, men de är ju för att vissa att man tycker om någon. Men vissa som jobbar i affärer eller går i HP vet kanske vad detta syftar på: Kärlek= köpa för Butikschefer , när vi köper saker så tjänar ju affären pengar , visst de skulle man göra till den man älskar, men börjar de ringa en klocka nu hos dig?  De gör de? Va kul då vet du varför "Hjärt"  dagen uppfanns, om jag inte blandar i hopp de man fars å mors dag, den uppfanns i Sverige av ett gäng butiksägare som ville making stålar snabbt å lätt!
Men troligen är de grunden till Alla hjärtans dag med...I Göteborg som är Sveriges Huvudstad när de gäller kärlek så märks de överallt!
En rolig men konstig upplevelse på en spårvagn för Dagge! :
Härom dagen såg jag något som jag nästan trodde jag så fel på! De va ett par som satt lång bak i en spårvagn, de börja hångla sedan till fas  nummer 2 eller ja de började på den.. på en SPÅRVAGN ( men de fatta att de inte va hemma så " pausade"  ) som nästan va fullsatt.. snacka om att visa sin kärlek för allmänheten! Lite pinsamt eller vad?!
Ha de gött å läs inte allt för mycket på min blogg, den kan va beroende! ;) När jag skriver mitt nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0