Livet ut......

Att vi ska leva livet ut är väl självklart. Du lever bara en gång om du nu inte är kristen eller nåt...Jag vet inte så himla mycke om religiösa grejer men ändå e jag konfirmerad...

Media påverkar vår liv otroligt mycket. Exempel en skådespelare kan avgöra vad du skulle vilja bo, någon super skådis som kanske bor i Stockholm eller Göteborg så vill ju ofta du ofta bo där med eller ta musiken...
Musiken påverkar oss med men mera med känslor, musik handlar ju ofta om glädje, sorg, kärlek eller något annat.
Men De finns två typer av musik!
Den ena är bra musik den andra är dålig musik. De bra låtarna sitter ofta djupt i hjärtat så du kommer alltid att kunna nuna på.  Jag själv har för ett par månader sedan börjar lyssna på Lars Winnerbäcks musik, vilket jag aldrig tidigare gjort, men låtarna gillar jag verkligen.. De finns idag låtar som jag troligen alltid kommer att gilla:


The Cure- Fridag im in love ( kommentar: Lyssna på låten, den säger allt)



Lars Winnerbäck- Fribiljett mot himlen + ett sällsynt exemplar ( Kommentar: Låtarna e för bra för att kommenteras)


Taylor Swith- Lovestory ( kommentar: en riktigt vacker låt)
Man ser tydligt att de flesta bra låtar innehåller orden: LOVE och himlen..... de går ju att förknippa med något vackert väl?
PS: Lyssna på låtarna så.. har du nåt att lyssna på för livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0