Kan man verkligen älska de?

I julas älskade ju vi alla att de kom snö , men inte så himla mkt men nu är de ju nästan överdrivet, rekord  mängden i GBG: 2,5Meter högt ( snödriva). Då blir man efter ett tag lite små less på snö, vilket jag e nu.
Men på fredag ska de bli plusgrader och regn, då undrar jag kan man verkligen älska regnet nu? Ja de kan man men de gör inte jag, jag skulle vilja att solen tinar bort snön på en vecka. Men nu är den efterlängtade våren på ingång vår betyder ju värme  å sol, lite regn då med.
Jag kom på att vissa av oss b.la: jag har prov imon , men varför ligger alla papper i skåpet då tro? Hmm svar: De e Dagge-stilen, glömma nåt i skåpet sedan skyller du på tröttheten eller att : " jag tänkte inte på de"..
Ha de gött å hoppas nu att värmen kommer med våren... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0