Hjälp! Jag har gjort något fel?

Nu är de på tok för mycket snö man kan ju tro att vi lever i Lappland för 17.. Men jag utnyttjade den tomma parkeringen i Kinna att sladda runt på och öva på att HALK köra.. jag äger på att parera bilen rätt igen..:)

Men sen åkte jag bussen hem..till GBG på bussen somnade jag riktigt gott, de va varmt å mysigt typ hehe.. men när jag somnade fick jag en FBD: Flash Back Dream som är en ganska kort dröm som visar tillbaka något som hänt på riktigt, där situationen är att någon närstående/ närvarande person blivit ledsen,  dissad, negativ eller deprimerad eller något annat tråkigt.



De känns asså inte bra,  jag såg hela Flashen suddigt .. de va något om att jag Dissat någon eller något...jag kunde inte se vart detta hände men troligen i skolan men kan varit i GBG med... ? Personen blev som deppig men ville inte visa exakt hur personen kände helt öppet.. Jag kunde exakt känna hur den personen kände i FBD:n.. vilket inte var någon höjdare.. :(
Jag ska försöka tänka å tänka till jag kommer på vem eller vad jag  " dissade".. de känns bara fel.. de värsta jag vet är att göra någon ledsen. Så när jag kommer på vem de e ska jag se till LOVA att  vända på ALLT annars känns de fel att leva...
HDG.. om någon kommer på något får du säga till.. Världen ska ju  vara Positiv, mjuk å glad inte Kalla å Deppig... visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0