Från Dissning till Humor..

Att dissa någon är som att såra någon djupt kom jag på nu.. inte bra asså, men därför kommer jag aldrig mera dissa någon i hela mitt liv, oavsett vem det är och bara vara positiv till dig, mig och alla! Men detta om dissning- ämnet blir väl aktuellt på måndag igen gissar jag... Nu till lite ren Dagge humor istället.
Roliga citat:

- Sup & Svälj, trevlig helg!

- Vid brand ska denna lokal utrymmas lite fort som om de vore arbetsdagens slut

- Kärlek är som en fågel: Håller man den för hårt kvävs den håller man den för löst flyger den iväg, därför ska du ta hand om din kärlek perfekt.

- Att flyga är de säkraste sättet att färdas på ? Ändå tappar SAS 60% av sina passagerare!

- Mammaledighet är inte någon ledighet för man har fullt upp med barnet då.

- När jag vaknade i morse så.. var min dag förstöd

- Att pussa en rökare är som att pussa en skorsten

- Bättre frysa i tältet än att tälta i frysen!

- Rökare är också människor fast inte lika länge..

- Man behöver inte vara en koksonöt för att jobba här, men de underlättar

- Kontrollera att hjärnan är ansluten innan munnen inkopplas

- Vill du prata med den som bestämmer eller den som vet vad som händer ? !

Hahaha... inte så dumma skämt ändå va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0