Din dubbelgångare i GBG?

Tjenare! Har jag sett din dubbelgångare, kolla listan längre ner. Att de finns dubbelgångare till dig beror på att Dubbelgångarens mamma och pappa oftast är väldigt lika dina föräldrar . Vilket resulterar i en likande kopia hos dig men du  har väl mera egenskaper än dubbelgångaren..
De finns över 555.000personer i Göteborg ( 950.000 i Sthlm) och där med e risken stor att du har en dubbelgångare. Jag har med en dubbelgångare som är min kusin Daniel fast han e lite yngre än mig.

Här är listan på vem de va som likna dig, vart och när jag såg han/hon


- Kristoffer Andersson- Spårvagnen( förare)- 2 veckor sedan
- Ingo Malm - Nordstan- 1 vecka sedan.
- Maria Sabel- ÖB- i onsdags
- Christoffer ..(HP2) - Backaplan- 1vecka sen
- Peter Bjelkenfors - Spårvagnen- ca 2 veckor sen
- Tom Björkman- Spårvagnshållplatsen, Nordstan
- Pontus Wiseby - City - Feb månad
- Markus Jakobsson- City- Jan månad
Detta e dom jag kom ihåg, dessa personer liknar dig nästan på pricken , de är lika långa som dig mm. De ända som skiljde er år var rösten. Men ganska coolt ändå
Ha De gött alla dubbelgångare och " Orginal"  ;) hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0