Dagge blev Chockad..

HEJ!
KATEGORI: Göteborgs ÄNGLAR.
Idag för första dagen för Maria att få se alla hitls inspelade klipp och o visade tabbar. Men hon är en av de medverkande skådisarna i filmen Göteborgs Änglar med . Men efter som de skedde ett få tal hinder för oss när vi skulle ta oss hem till mig så han det mörkna och de blev planering och manus skrivning istället, men när när hon fick datorn blev fick manuset en vändning, de blir ju nästan pinsamt roligt.. vilket är Roligt. Detta gjorde mig chockad hon har en dold talang att skriva roligt manus om inte de va ren tillfällighet.
Asså ingen inspelning idag men däremot rolig manus skrivning, och så har vi troligen fått en till Skådis in i filmen Cammila Andersson från Mark.
Eftersom jag lyssnar lätt på personer  och dess ideer som även jag gillar så kommer vi troligen inte att sända/ visa några mera klipp från inspelningen för än första avsnittet är klart. Vilket blir klart om ett par veckor. just nu har vi 13 A4 sidor med manus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0