Vad gör de?

.. om du missar bussen.. de gör väldigt mycket på psyket.. men blir någorlunda små irriterad, lite små arg å tänker nooooo eller nåt sånt..  missar spårvagnen . missar men den blir iallfall jag inte arg eller nåt utan tänker de dröjer inte mer 5 min innan en ny vagn kommer.... i love Göteborg.. men tyvärr inte så mkt Marks kommun.. dom har en dåli... kass kollektivtrafik.. de är ganska synd om ungdomarna där som får vänta länge eller fjäska för föräldrarna om de kan köra i GBG är de oftast inte så..
Jag vet att folk stör sig på mig på ett bra sett kanske? Jag är för snäll... varför.. de har ja ju sagt tidigare jag trivs med att vara snäll å göra andra glada.. genom att jag tar på mig skulden för  nåt jag inte gjort.. typ.. jag vet jag är snäll.. :P 
Nu säger jag inte förlåt utan ber om ursäkt att jag har dröjt så med lite komiska inlägg men här kommer Dagge- Sveriges okändaste komiker.. :O  å skämten får tyvärr vänta tills i mon.. eller nåt för imon blir de APU i en stor  mataffär nej inte MM i Mark där ska vi sälja tvättnötter istället ... snart .. tror jag.. men i Coop Extra på Eriksberg.. 6:30 börjar jag å slutar 15:30.. fy 17.. :S ZZZ
Ha de fint på er nu å halka inte .. om ni halkar så kommer jag å hälsar på er på Sahlgrenska om de är så illa ....  å go å lägg er i tid även om ett grymt bra TV program börjar efter 23:40 på TV6 :P ( Scrubs) :P hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0