Svar på frågan: De är hel-fel. ( Snäll)

Ett svar på mångas frågor: De är helfel fast de har hel rätt... idag har jag hört de ett 10 -tal gånger jag hör de 100-tals gånger i månaden.. Jag är för snäll!!! varför är jag de.. vet inte jag trivs med att vara snäll, jag finner ingen mening med att vara arg, bestämma eller va elak eller otrevlig.. alla trivs å är glada när man själv är glad å snäll men jag går väl över gränsen... visst de finns nackdelar jag har nåt som gör att jag inte ibland kan säga nej utan bara JA .. ex är med en kompis på stan, han/hon pekar på saker ... som jag köper de jag kan inte säga nej .. jag har inget ont av de faktiskt de känns ändå bra när personen blir glad.. :) 
De är väl  ända nackdelen .. men sen är de väl bara positiva saker med att va snäll.. okaj för låt då .. att vara för snäll hehe ... Nu ska jag strax söva efter som jag ska upp tidigt imon .. ( ingen sovmorgon.. :S) ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0