Största..

I dag har jag sett de största lökarna.. asså grönsaken hahahaha löken va som en liten pumpa.. den går itne att hålla med än hand... kommer en bild sen på facebook på den.. de e la så mkt gifter i den lken därför har den kunnat växa å blivit så stor.. men frågan är hur nyttig den är med massa gifter i.. 
Nåt mer kul som du kan veta? Jo i mon är stista dagen för mig på APU:n å idag va chefen hemma för vård av sjukt barn så jag har kommit på att de finns både för å nackdelar när man har barn.. man kan slippa jobbet nån dag men få lön ändå.. eller hur de nu fungerar.. 
nu ska jag tillbax till Coop efter 1½ timmes lunch hahah :PPPPPP :D ;) 
Just de jag har gjort klart tvättnötts låten med, den blir lite miljö- " gullig" kan ma säga : Tack för att du tvättar med tvättnötter heter låten! :P å nu ska jag fixa låtar åt några anda som ville ha de.. Ha de gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0