Så blir 2011

Hur blir 2011...."" ??? hur ska jag veta de... ???.. jo lite vet jag.. jag tar studenten, flyttar till en mysig lägenhet, i Göteborg någonstans..., jag jobbar kanske inte men ska fjäska in mig på GS eller SJ eller nåt sånt jobb som går som på räls.. xD... haha då finns ju fördelen att jag har många kontakter på GS men bara 2 st för SJ.. 
Har du haft en bra jul... va de nåt märkvärdigt i år? nja I år är de 2:a året i rad de är snö på julafton sen 2001 :P , gaska kul att veta va? hur e de nu med klimatförändingara ... nja jag orkar itne tänka på de nu när de e jå här galet kallt ute 13 minus i GBG, - hisingen,-Bräcke just nu Brrrr.....
Ha de fint jag ska skriva om vad som änder för mig på Nyårsafton då jag friar Nyår hos en kompis i Angered. de är de en GS are( spårvägare)  haha... Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0