rekord slogs i morse..

I Huddinge fick radion uppgifter om att de vart 25 minus.. 25 minus i Stockholm, asså ca 3½timme bort från kalla Göteborg har de vart dubbelt så kallt.. fy 17 jag funderar på att alltingen hära ut eller fly från kylan ner till värmen..
Men nu när jag har körkort ringer folk från Höger å vänster å vill bli hämtade.. så frågan är om jag har tid till de .. xD

Har fixat en statonär dator eller ja beställt den på Internet..  de gjorde jag i måndags.. men va e den.. aja vi snackar om posten som e seeeeeg... ungefär lika seg som riktigt djupfrösen sirap.. :P .....
Ne nu ska jag som Göteborgare, spårvägare, Håkan S fan och förare duscha sen blir de bilkörning till skogen kinna igen.. sen till horred sen tillbax till Göteborg å hämta fasan på industri området ringön... hela dagen e bokad, liksom hela veckan framåt. ..


Ha de gött på er nu å bli inte sjuka, jag håller på att bli av med vinterinfluensan .. e ä jobbigt Feber, förkyld, hosta , hes , illamående.. mm.. vill du ha hälsotips från proffset från mig då.. hehe.. Ha de fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0