Reklam som bara inte går att kugga på ..

Visst är de okul, jobbigt och hopplöst när företag gör otroligt smu reklam på internet, ex. du är vår 999.999 besökare du KAN vinna en 50tum Led tv xD... eller gör som mig klicka här och vinn, hitta kärleken på nätet .. de är ganska skumt.. över allt finns sån skum reklam.. men jag nappar inte på den.. jag e svår flörtad asså..  reklamen får iallafall komma med något mera seriösare så jag faller för de.. men jag är inte dum min ik.. iq är hög hehe...
nåt mer som är skumt.. ja vem i hela Hisingen vill betala 4900 spänn för Photoshop.. .. visst programet är grymt men de är max värt 400spänn men som tur e har jag kontakter som kan fixa de svart.. eller Word 2009 vem ordkar betala 2000spänn för de.. ett skrivprogram.. inte jag...hehe


De snöar i GBG de är äntligen lite varmare 0 gradit å snön bara forsar ner.. de kansek blir de jag tjötat om på facebook ett antal gånger  The day after tommorow.. vo har nog redan förstört för jord .. och den håller på att skena iväg mot saker som kommer att drabba oss hårt men sluta kör bl, be bussarna köra på el eller eller nåt annan en tom dieselbuss är värre än 5 bilar... 
Ha de gött nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0