Otur eller inte?

Haha inte i dag heller har listan kommit upp på årets bästa .. osv.. men den kommer imon troligen håll öppet ögonen.. :P imon kn de även bli lite humor..å skumma grejor asså så hall koll på bloggen.. :P
Börjar redan nu funderar på att flytta men ska hålla mig kvar imon Göteborg så klart! Göteborg är mitt hjärta!
Så utan Göteborg kan jag inte överleva.. .. grymt frän dikt :P

Nu lite facebook statistik för att fylla ut bloggen lite.. från my topp foll wers som kollar, ofta på min profil, svara, gillar inlägg osv.. topp 5! :
1: Kristoffer Andersson
2: Gampanat Tomas Hedblom
3: Amer Vehbovic
4: Maria Linda Sabel
5: Alex Oscarsson
.. ganska skumt att en spårvägare  kan komma på 5:e plats.. men vet inte hur bra den statistiken stämmer men den låter rimlig iallafall heheh...
kram å Ha de gött.. ta på  dig mössa, väntar å halsduk de e skumt kallt ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0